TANKEN BAG

vi styrker og bygger startup/scaleup brands gennem indsigtsbaseret strategi og begejstrende historier. vi søger opgaver, hvor en virksomhed tør sænke sine parader og fortælle historier, der inspirerer og engagerer sit publikum. For det er de historier, som kan ændre verden.

HVEM ER VI

Vi er et lille hold, der arbejder tæt sammen i agile processer, som vi bestræber på at gøre simple og ligetil. VI ARBEJDER PÅ TVÆRS AF DISCIPLINER OG BRINGER OFTE EN JOKER I SPIL UDEFRA FOR AT BLIVE INSPIRERET AF DEN FREMMEDES PERSPEKTIV. Det sikrer, at vi kan fortsætte med at overraske.

Oscar Haumann – Co-founder & Art Director

53256769 / oscar@zevegraf.dk

Oscar rådgiver vores kunder i brugen af visuelle historier og sørger for, at vores løsninger bliver fuldt til dørs og skaber værdi for organisationen. Han er en vigtig del af konceptudviklingen og sætter retningen for det visuelle arbejde. Han er autodidakt fotograf og har derudover erfaring med arbejde i flere startups inden for sundhedssektoren. Han er cool, han er fresh, og han elsker at tale om, hvordan visuelle koncepter kan skabe værdi for organisationer og samfund.

Marcus Feldthus – Co-founder & strateg

28897063 / marcus@zevegraf.dk

Marcus arbejder med vores kunders strategi for brand og markedsføring. Internt er han Zevegrafs blæksprutte, og så er han en historiefortæller helt ind i hjertet. Han er afvæbnende, har let til latter og skriver løbende artikler om trends inden for marketing- og kommunikationsverdenen i fællesskab med en god ven af huset, Malthe Mogensen. Læs deres seneste artikler på Bureaubiz om at store datasæt ikke er lig med store ideer, og at det kortsigtede perspektiv har fået et for stort overtag inden for marketing.

Jeppe Thybo – Kreativ lead

jeppe@zevegraf.dk

Jeppe tager de kreative koncepter fra A-Z i Zevegraf. Det han har han tidligere gjort med stor succes, som den ene halvdel af danseduoen, Robotboys, der har optrådt i mere end 40 lande og lagt Youtube ned med mere end 500 millioner visninger. Hvis der er en ting, som kendetegner hans arbejde med Robotboys, er det, at han selv og hans makker, Nick Johnsen, altid har fortalt intelligente historier. Hvilket de har gjort gennem dans, musik, som de selv har produceret, samt teater og videoer, de selv har instrueret. Kort sagt er Jeppe en mand af mange talenter.

Gabriella – Kreativ producer

50262805 / gabriella@zevegraf.dk

Gabriella får det hele til at hænge sammen. Som producer er hun med fra start, hvor visionen og rammen for projektet fastlægges, til slut, hvor visionen er blevet kreativt eksekveret. Hun har tidligere arbejdet som producer hos Novo Nordisk og er uddannet i film- og tv produktion fra York Universitet. Hun har været med til nogle imponerende og skæve projekter. Blandet andet skulle hun bygge en månescene med et ton grus. Og det er ikke nemt. Hun er en kreativ sjæl, som er praktisk anlagt.

Jan Vels Jensen – Partner & strateg

jan@zevegraf.dk

Jans rolle er todelt. For det første er han en fotograf på vej frem, og for det andet er han en dygtig marketer med titlen som marketingdirektør i Trustpilot og Cxsense på CV’et. Det gør ham til en junior/senior i Zevegraf. Jans arbejde inden for branding var, hvad der førte ham til Zevegraf i september 2017. Han hjælper brands med at indtage en position, der differentierer dem fra resten af markedet gennem autentiske historier. Hvis du vil høre lidt mere om, hvad Jan har at sige om differentiering, kan du se et webinar han afholdte i samarbejde med det britiske content bureau, Tomorrow People.

Joshua Furman – Strateg

joshua@zevegraf.dk

Joshua forbinder vores kunders ambitioner og idéer med konkrete handlinger, der leder os derhen. Med erfaring inden for content marketing i et multinationalt markedsanalysebureau er Josh (som han bliver kaldt) en ekspert i at kombinere kreativitet og strategi. Som person er han jordbundet, resultatorienteret og værdsætter ærlighed højt.

Skal vi styrke jeres brand?